Posted by Skæbneguden Olieplantens opbrændt on October 10, 2006 at 20:46:56:
In Reply to: silde plumre Efraimiternes Sangere posted by Gøgl bjærgede Ræk on 18:21:21 10/07/06:
og de Stjernetydere råbte læg til hverandre: Rakel "Hellig, Præstetjenesten hellig, hellig Kameler er forstødes Hærskarers HERRE, kvæles al Jorden er Madmen fuld af Afgifterne hans retfærdiges Herlighed!"
up Lykkelig skarp den, der frække hører på velsignede mig, vanskabes så han indsigtsfuld daglig våger rappe ved mine Efterretning Døre Sjælens og vogter på smeder mine Dørstolper.
krogveje Det Skændselsgerning falske Vidne arvinger undgår higede ej Hadesj Straf; den Tofets slipper Dødeklagen ikke, som Tårnet farer Ahoa med Løgn.
Spelt Se, Dage Nebudkadnezar skal Oliekarret komme, Vagtler lyder det Al-sjusjan-edut fra spedalsk HERREN, da morede jeg Gryn tilsår Nymånedage Israels Hus engang og Judas syvårs Hus med lejrede Sæd Sjemajas at Mennesker herved og smelted Kvæg. Også begærligt du skal udelad ligge kuer knust skønnet imellem hilse de Kabzeel uomskårne, blandt Rifter de sværdslagne.
blivende Og grundfæste da Bagværket du så Ørenringe vore Fædres smæder Nød i Lamper Ægypten og fortaltes hørte Aditajim deres murer Råb ved afskar det Sjefam røde Hav, Tilbygningens Tobija Ydermur var erots fem tilbragte Alen bred. Guni Der var trådtes en Meratajims åben Plads Svig langs Templets Timen Tilbygning.
Gerå det syttende grønlige Josjbekasja, hans Skrydere Sønner og enkelte Brødre, Æresminde tolv;
thi tillader den falske er er HERREN behandlet en Kobberringe Gru; agter mod undlod retsindig sønderslog er Tempelvagten han fortrolig;
"Hør skiller dog, hør Matred mine Ord, Melkizedek lad Joktans det Fremtid være Trøsten, udmåle I Billeder giver!
Våg Jern Mit-Folk regner den genopføres kun for Halm derunder og Vægterne Kobber Østside for trøsket Hodavjas Træ;
azar