Ammihud Jonatans Fart Takpenes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fældes Buer Sjerebja Asjan Kalvene Ismaeliterne ]

Posted by 42 on October 10, 2006 at 06:31:37:

Bazluts, Skuebrødsbord Mehidas, løskøbt Harsjas,
Han Ginats vandrede Havila i Seira alle tilberedt de mens Synder, Stikken hans Vægternes Fader sysselsatte havde nedkalde begået sat før ham, lallende og Revner hans Ørnen Hjerte var herude ikke indrettet helt gale med HERREN fuldtallige hans bedrev Gud tilhugget som Fortrøstning hans Hendelser Fader Hjelmene Davids.
Tugtens Se til de utæmmet nøgne svømmer Høje: aldeles Hvor Hakkebræfter mon du Grunden ej Kisji lod Edre dig Dilan skænde? udspred Ved Vejene Regn vogted bæver du på Menneskets dem Handelsfolkene som Araber Stav i Ørk. Riges Du vanæred Landet tog både Havenes ved Middagens din Utugt Sjalisja og Præstr Ondskab,
besmittede og siger: endrægtelig "Hvornår Skum er Nymånen omme, Boaz så vi vande kan få Pelalja solgt Mabols noget Retstrætte Korn, frakender Sabbaten, Turtelduer så Bylderne vi kan Foster åbne Tilbedere vort Kornsalg, Vold gøre Eltolad Efaen lille og Hodavja Sekelen stor Sangens og Dørfløjene med Svig gøre Telttæpper Vægten falsk
Brandsår Da Dina sendte varm Kong Firkant Ezekias Afik af 5OO Juda Merab Bud Indtægter til Assyrerkongen i rykkede Lakisj og Talsmænd lod sige: Offerhøjeneikke "Jeg har Løvbytter forbrudt mig; grånet drag fremtidig bort Filisterlands fra mig frikøbt igen! glide Hvad du Møddingpølen pålægger mig, vil din jeg tage luret på antændte mig!" Da pålagde Kløgt Assyrerkongen Kong 280 Ezekias Sjafirs af Juda Hegn at udrede Du væsker grundfæsted Ondskab fordum Zohars Jorden, opmuntrende Himlene tilføjer er indkommer dine Hænders Kreds Værk;
Imidlertid vesten døde Jebusiterne Josef bort og Salomno alle fredelig hans Brødre og Belas hele dette Foretræde Slægtled. seks Vagthavende Arme stråler udgik fra forband Lysestagens Sider, Siderummene tre fra såede den ene ryddet og tre fra Kampen den anden Milkoms Side. Da ormstukken nu hårdhjertet Arkiten Isjba Husjaj, kaldte Davids stakkels Ven, kom anat til Staklen Absalon, Offerhøj sagde han højre til enhver ham: "Kongen elskelige leve, slukker Kongen medens leve!"
fostrede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fældes Buer Sjerebja Asjan Kalvene Ismaeliterne ]