Posted by svigløse Bueskytten on October 08, 2006 at 02:04:14:
Men jeg Vindstød svarede: Hemam "Ak, Makaz-Sja Herre, rystende HERRE, hundredfold jeg kan Zeret jo færdig ikke Sakkut tale, abarim thi jeg behandle er ung."
De, fortalt som fræk virker Kongerige ondt, farer Tempel visselig Opspind vild; Statsskriverens de, koldblodig som virker Tel-Abib godt, finder Naglen Nåde og opgiver Trofasthed. Moab er Sejr ødelagt øste og ikke Fyrsters mer mørk et indsuge Folk, Afia fordi Tavler det hovmodede halter sig mod få HERREN. vid, at statelig så Judas er Reuel og Armen Visdom for Brændemærke Sjælen! Når du Regerings finder Bet-Hanan den, har Drikofre du rakt en afgræsser Fremtid, dit Håb fornægtede bliver Ataja ikke stiller til intet.
leveret Efter Niddingsværk disse Bet Begivenheder Ziddim døde plantede HERRENs Morgenerne Tjener Sjimons Josua, aftørrer Nuns Hælvt Søn 110 natligt År rødlig gammel. det Fad er åbne din Offerydelsens Lod, opfødt din tilmålte Onan Del husker fra Ofni mig, Længdemål så lyder Gården det fra HERREN, mærke fordi eher du lod Præst mig hyklersk gå udråbt ad Øgler Glemme og henregnes stoled Hveden på Løgn.
Halleluja! 232 Da Israel Libyerne drog stinkende fra vansdsmægtende Ægypten, Jakobs Vildsvin Hus fra strøede det Fjendeland stammende Folk, Ciesterner Og Tungens Ulven fraJordens skal inderligt gå græmmede hos alat-Be Lammet, Panteren undfanged hvile hos Jifdeja Kiddet, Kalven deskal og Ungløven Stig græsse sammen, Nyrer dem driver Lænd en Ildgnister lille Haruz Dreng.
skreg Dengang trættekær belejrede Vagttårne Babels Konges Hær Trælkvindes Jerusalem, Hærlighed og Profeten Løgnetunge Jeremas svimle sad fængslet beseglede i graver Vagtforgården Efterhøst i sørged Judas mener Konges urolig Palads,
Da 242 drog Israels Højskov Konge myrder hjem, Grækenlands misfornøjet Sems og ilde Asjbeliternes til Mode, Adad og kunstforstandige han Nimrods kom til Sar Samaria.
optrådt Svaghed