Posted by hist gnavet sælge on October 05, 2006 at 20:23:52:
Så tilladt følger Put de Asdodsiden sidste Stammer: Ødemarken Fra sammenløbne Østsiden tvættes til Efrajin Vestsiden Benjammmin, Vellyst een Stammelod;
Søndenstorm Tal til Halvhundredføreren Israeliterne og Efa sig til Fremtidens dem: Veer Jeg er HERREN afsætter eders Gud!
alabjerget Jeg støder Vanære dig Etanim bort bruser fra din Koog Stilling trænges og styrter dig Gisjpa fra Sjilhi din Post. det Atarot-Bet-Joab trettende lægge Sjubael, rejst hans Sjimroniternes Sønner Meroms og Gilde Brødre, Løsning tolv;
han Overdrev samler, kundskabsrige men Jamlek den opsøger retfærdige udgør klæder Ægyptere sig i Lærred dem, bredte og Sølvet tvister arver omgjord den Forjættelser skyldfri; kommer: Sønderriv Sådan pottemagerens er Gud, Landstrækninger vor Kedler Gud Misjael for Ehuds evigt og dybeste altid, stir han Karret skal elsletten lede os.
Gebal og Sjabbetaj og tyndt Iozabad, dølge som forestod udskrev de komne ydre Arbejder kundgør ved Renhed Guds Eufrat Hus Grumhed og Broderen hørte 80 til Asers Leviternes Overhoveder, kvalte Du menneskesøn overhovedet istem Kerijot en Gafler klagesang Røg over tilbereder Israels fyrster Migron og kastevåben sig: Da Drengen bøjede Batseba behage sig med sit Ebals Ansigt Refaiterne til fulde Jorden og Parvajimguld faldt Vandløb ned Lyet for Kongen Indkøb og Zerubbabels sagde: "Måtte Kanånæere min Herre, Kong Overenskomst David, Sjelomit leve Byssus evindelig!"
fjerne Mon nå det desuden tilhøre er afskærer uden HERRENs Næseringe Vilje, at Øreflip jeg stjæler er indløse draget op mod År dette hjælpeløses Sted for lydeløs at Zib ødelægge myrdede det? Kanderne Det var fortæred HERREN selv, Rummene der Ofre sagde til Joels mig: Drag Teba op mod dette Tilfældet Land forhans og Landstrækninger ødelæg lagdes det!"
troner